مصاحبه آرشیو خبر ها
ربیو : من طرفدار لیورپول و جرارد بودم. فکر نمی کنم باشگاهی مانند یوونتوس در ایتالیا وجود داشته باشد.

ربیو : من طرفدار لیورپول و جرارد بودم. فکر نمی کنم باشگاهی مانند یوونتوس در ایتالیا وجود داشته باشد.

فکر می‌کنم به دلیل نحوه بازی‌مان در نیم‌فصل دوم، حتی اگر 15 امتیاز کسر کنیم، می‌توانیم به لیگ قهرمانان صعود کنیم و همچنین شانس قهرمانی در لیگ اروپا را داریم.

 

صحبت های بالا، بخشی از مصاحبه ی جذاب ادرین ربیو با توتو اسپورت بود. وی در ادامه به موضوعات دیگری نیز اشاره کرد.

 

آینده؟

 

در حال حاضر هیچ خبری نیست، اما مطمئناً تا دو ماه دیگر صحبت خواهیم کرد و سعی خواهیم کرد در مورد وضعیت صحبت کنیم. احتمال جدایی وجود دارد و احتمال تمدید قرارداد وجود دارد، اما احساس خوبی دارم. در تورین و من رابطه خوبی با مربی و باشگاه دارم.

 

مزیت؟

 

مزیت یوونتوس این است که مدیریت برای ما کار می کند و من آن را دوست دارم زیرا به من کمک می کند خودم را آزاد کنم و این چیزی است که باعث شد به جایی که الان هستم برسم. فکر نمی کنم باشگاهی مانند یوونتوس در ایتالیا وجود داشته باشد.

 

بازی مقابل اینتر در جام حذفی ایتالیا؟

 

صادقانه بگویم.. یکشنبه گذشته این تصور را داشتم که اینتر نسبت به تیمی که در بازی اول و به طور کلی دو فصل گذشته با آن بازی کردیم، تیم ضعیف تری شده است. آنها خیلی باختند و احساس امنیت کمتری دارند.

 

هند مقابل اینتر؟

 

توپ هرگز به دست من برخورد نکرد. من متوجه شدم که همیشه در ایتالیا اینگونه است. هر چیزی می تواند به یک بحث بحث برانگیز تبدیل شود، اما همچنین می دانم که اینجا فوتبال بخش مهمی از زندگی مردم است.

 

لیگ اروپا برای شما یک هدف است؟

 

ما روی رسیدن به تمام مسابقاتی که بازی می کنیم تمرکز کرده ایم و بدیهی است که برای قهرمانی این جام نیز تلاش خواهیم کرد.

 

آیا یوونتوس را به عنوان قهرمانی برای قهرمانی در لیگ اروپا می بینید؟

 

هنوز تیم های قوی و خوبی در این تورنمنت حضور دارند، اما ما می خواهیم به چیزی مهم دست یابیم. من مطمئن هستم که با توجه به این موضوع به لیگ اروپا و جام حذفی ایتالیا دست خواهیم یافت.

 

بازیکنی که در این فصل بیشتر شما را در ایتالیا تحت تاثیر قرار داد؟

 

ویکتور اوسیمن، او نسبت به سال گذشته بسیار پیشرفت کرده است. واضح بود که او در زمانی که در لیل بود پتانسیل زیادی داشت. او واقعاً در این فصل منفجر شد.

 

در یوونتوس؟

 

بازیکنی که از زمانی که به یوونتوس آمدم مرا تحت تاثیر قرار داد پائولو دیبالا بود، او شوت های استثنایی دارد که می تواند تفاوت را ایجاد کند.

 

الگری؟

 

من فکر می کنم او ویژگی های زیادی دارد. او می داند که چگونه گروه را مدیریت کند، مانند یک پدر با بازیکنان صحبت کند و چگونه در کل گروه حتی در دوره های سخت انگیزه ایجاد کند. او می خواهد ما تسلیم نشویم و همیشه می تواند ما را به پیروزی ها برساند.

 

وی در ادامه گفت:

 

می توانم تأیید کنم که تمایل واقعی برای پیروزی در گروه وجود دارد، زیرا این DNA باشگاه است و ما می خواهیم آن را به کسانی که بعد از ما می آیند منتقل کنیم.

 

ربیو افزود:

 

ما به دلایل واضح فصل پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذاریم، اما فکر می‌کنم با این وجود می‌توانیم این فصل را به خوبی پشت سر بگذاریم و این باعث رضایت من خواهد شد.

 

وی در مورد خودش گفت:

 

اعداد و آمار نشان می‌دهد که من خیلی پیشرفت کرده‌ام، اما جنبه‌های دیگری هم وجود دارد که می‌توانم بهتر انجام دهم، هنوز هم می‌توانم کارهای بیشتری انجام دهم و سطح را حتی بیشتر افزایش دهم.

 

اهمیت خانواده در زندگی شما؟

 

پاسخ بسیار ساده است، نه تنها مهم است، بلکه لازم است احساس خوبی داشته باشم و بنابراین بهترین بازی را داشته باشم و در آرامش زندگی کنم.

 

مزایای این که مادرت نماینده شماست؟

 

این به نوع رابطه شما بستگی دارد. هیچکس نمی تواند مادرش را به عنوان نماینده خود داشته باشد. ما رابطه بسیار نزدیکی داریم زیرا در گذشته مشکلات خانوادگی داشتیم که باعث شد بیشتر متحد شویم.

 

تیمی که در کودکی از آن حمایت می‌کردید؟

 

من لیورپول را خیلی دوست داشتم، زیرا قبلاً استیون جرارد را دوست داشتم. بازیکن دیگری وجود دارد که دوستش داشتم و آن زیدان است.

 

آیا همیشه در خط هافبک بازی می کردی؟

 

«من در جوانی مهاجم بودم، همچنین به عنوان بازیساز و پشت مهاجم بازی می کردم و بعد از آن به عنوان یک هافبک کلاسیک» .

 

نام مستعار اسب دیوانه؟

 

نام مستعار عجیبی است، اما من آن را دوست دارم. در واقع، من یک پسر آرام خارج از زمین هستم، اما در زمین برعکس هستم. من دوست دارم که من را به اسب تشبیه کنند، زیرا این یک اسب است. حیوانی که آزادانه، با قدرت و ظرافت می دود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: